Mi kell a jó weboldalhoz?
Jól megfogalmazott mérhető célok, kulcsszó kutatás, releváns szöveges-, képi-, és egyéb tartalmak, megfelelő weboldal struktúra-, és technológia.
Jól megfogalmazott és mérhető célok
Jól megfogalmazott cél vagy célok, melyek értelmezhetőek egy weboldal vonatkozásában. Pontosan tudnunk kell, hogy miért szeretnénk létrehozni a weboldalt, mit szeretnénk vele elérni.
Ez lehet PR-, marketing-, értékesítési-, imázsnövelési-, információs-, adatgyűjtési cél vagy bármely cél melyet egy cég, egy szervezet, vagy személy megfogalmaz és kitűz magának.
A különféle céloknak megfelelően jöhetnek létre minimális névjegykártya weboldalak, általános bemutatkozó weboldalak, webshopok, brand weboldalak, termékoldalak, közösségi oldalak, információs portálok, blogok, a hírcsatornák, stb.
Kulcsszó kutatás
Az analízis célja a Google mért adatain keresztül, pontosan megismerni, hogy a weboldalunkon bemutatott termékekkel-, szolgáltatásokkal-, vagy témákkal-, illetve azok vásárlásával kapcsolatban, melyek a legfontosabb kifejezések, amelyeket az internetes felhasználók kereséseik során használnak.
Ezek határozzák meg a későbbiekben a weboldal tartalmi- és strukturális felépítését. A cél a legjobb, legrelevánsabb kereső kifejezések meghatározása és összegyűjtése amelyeket a weboldalunk tartalmával kapcsolatban használnak az emberek a neten.
Megfelelő szöveges tartalom
Egyszerűen, helyesen és érthetően megírt releváns szöveges tartalom. Minden weboldal rendelkezik azzal a minimális céllal, hogy valamit meg szeretne osztani az interneten keresztül.
Minden weboldal szól valamiről. Ez lehet információ, termék, szolgáltatás, kérés, feladat, stb. A jól megírt szöveg megfelel az internetes látogatók és felhasználók internetes keresési szokásainak és jól kiszolgálja a keresőmotorokat is.
A szöveges tartalmaknak mindenképpen tartalmaznia kell azokat a kifejezéseket amelyekkel az emberek a keresőkben keresik a weboldal témáját, tartalmát, termékeit, szolgáltatásait, stb. Ezek a tartalom kulcs szavai és többszavas kulcs kifejezései.
Ezeket határozzuk meg a Google hirdetési rendszereinek mért adatai alapján a kulcsszó-kutatási szolgáltatásunkkal.
A céloknak megfelelő weboldal struktúra
Megfelelő képanyag
Releváns, szép, trendi, jó minőségű kép- és videóanyag. A képanyagok kapcsolódjanak jól a weboldal választott fókuszához. Ne csak közvetlenül használjunk releváns képeket bemutatásra, jelenjenek meg a képi elemek a weboldal általános arculati elemei között is mint például a hátterekben.
Meghatározzuk, hogy adott kulcsszavakhoz vagy kulcskifejezésekhez milyen keresési gyakoriságok tartoznak. Megtudjuk hányan keresnek velük egy hónap alatt a Google keresőjében, az adott kifejezésekkel, illetve hány találatot ad a Google az adott kifejezésekre. Ezek a kifejezések minden területre kihatnak online tevékenységeink során. Sarokkövei oldalunk menüpontjainak, kategóriáknak, szöveges tartalmának, leírásainak. Még fontosabb, hogy online marketing tevékenységünknek is fontos alapot szolgáltatnak, amelyekre építhetjük Google Ads kampányainkat, fórum/blog bejegyzéseinket, email marketingünket, hírleveleinket. Az elemzést a Google Ads programmal végezzük el.
Benchmarking - kunkurencia vizsgálat
A kulcsszókutatás során pontosan meghatároztuk azt a néhány kulcs kifejezést ami leginkább jellemző a tevékenységünkre az organikus internetes keresések területén.
Ezeket beírva a Google keresőjébe, részletesen megvizsgáljuk a találati listákon előkelő helyeken (TOP 10) szereplő organikus (nem hirdetett) konkurens weboldalakat. Ebből tudunk következtetni a konkurencia erősségére az adott kifejezés találati listájában.
Vizsgáljuk a versenytársak:
- megjelenéseit,
- termékeit,
- szolgáltatásaikat,
- áraikat,
- ügyfélszolgálati tevékenységét,
- vásárlási- és fizetési lehetőségeit,
- kiszállítást és logisztikát,
- alap üzleti publikus eredményeit.
Netes jelenlétükből következtetni tudunk arra, hogy melyek azok a helyek az interneten, melyeken érdemes magunknak is megjelennünk és milyen tartalmakkal, hogy a potenciális érdeklődőket magunkhoz csalogassuk. A vizsgálat eredményeként a pozitív példák átemelhetők saját gyakorlatunkba. A konkurencia kutatást a fent vázolt módon elvégezzük, annak eredményéről írásos dokumentációt készítűnk.
Weboldal készítés
Elkészítjük weboldalát, gyors határidővel, igény szerint fotózással-, videózással, szövegírással, online marketinggel támogatva. A termékek és szolgáltatások még interaktívabb és szemléletesebb bemutatására igényei szerint 2D, 3D animációkat, 3 dimenziós tárgy és termékmodelleket modelleket valamint 3D túrákat is készítünk házon belül.
BővebbenKulcsszó kutatás
Mért adatok alapján azonosítjuk tevékenységével kapcsolatban melyek a leggyakoribb kereső kifejezések, amelyeket a felhasználók használnak. Eredménye képen sokkal könnyebben rátalálnak weboldalára.
BővebbenKonkurencia elemzés
Vizsgáljuk a versenytársak: webes megjelenéseit, termékeit, szolgáltatásaikat, áraikat, ügyfélszolgálatát, vásárlási- és fizetési lehetőségeit, kiszállítást és logisztikát. A vizsgálat eredményeként a pozitív példák átemelhetők saját gyakorlatunkba.
BővebbenSzövegírás
Konzultációt követően megírjuk a weboldalra kerülő szövegeket. Lehetnek cégbemutatkozó anyagok, termékismertetők, szolgáltatásleírások, átkötőszövegek. A jól megírt szöveg megfelel az internetes látogatók és felhasználók internetes keresési szokásainak és jól kiszolgálja a keresőmotorokat is.
BővebbenFotózás és Stock fotók
Releváns, szép, trendi, jó minőségű képanyagokat készítünk a weboldalára. A képanyagok minden esetben jól kapcsolódnak a weboldal választott fókuszához. A saját minőségi fotóknál nincs jobb. Helyszíni fotózások, termékfotók, portréfotók, imázsképek vagy válogatott “Stock fotók”.
BővebbenVideó anyagok készítése
Imázsfilmek, reklámfilmek, szolgáltatás-, és termékbemutatók, videós használati utasítások. Jó sztori és forgatókönyv, profi minőség, narráció és vágás. Igény szerint 3D animációs tartalmakkal is színesíthetjük a videós tartalmakat.
Bővebben3D túrák
Csodálatos 3D túrákat készítünk. 3D túráink rendkívül részletesek és valósághűek. Általuk az ingatlanok, ipari létesítmények, múzeumok, kiállítások, hotelek, éttermek, oktatási intézmények vagy rendezvénytermek új és magasabb vizuális minőségben mutathatók be.
Bővebben3D tartalmak
A magas hozzáadott értékű 3D technológiák üzleti célú alkalmazása az újdonságuk miatt még nem tartoznak a cégek bevett üzleti gyakorlataihoz. Most érdemes elkezdeni használatukat, még nagyobb versenyelőnyhöz juttatva vállalkozását
BővebbenReklámkampányok
A weboldala elkészülte után, igény szerint az értékesítését online kampányokkal is tudjuk támogatni. Google Adwords, Facebook, E-mail marketing mind remek eszközök jó kezekben a hatékony vevőszerzésre.
Bővebben