Kulcsszó kutatás

Mért adatok alapján azonosítjuk tevékenységével kapcsolatban melyek a leggyakoribb kereső kifejezések, amelyeket a felhasználók használnak. Eredménye képen sokkal könnyebben rátalálnak weboldalára.

Kulcsszó kutatás

Mért adatok alapján azonosítjuk tevékenységével kapcsolatban melyek a leggyakoribb kereső kifejezések, amelyeket a felhasználók használnak.

Eredménye képen sokkal könnyebben rátalálnak weboldalára.

Az analízis célja a Google mért adatain keresztül, pontosan megismerni, hogy a weboldalunkon bemutatott termékekkel-, szolgáltatásokkal-, vagy témákkal-, illetve azok vásárlásával kapcsolatban, melyek a legfontosabb kifejezések, amelyeket az internetes felhasználók kereséseik során használnak.

Ezek határozzák meg a későbbiekben a weboldal tartalmi- és strukturális felépítését. A cél a legjobb, legrelevánsabb kereső kifejezések meghatározása és összegyűjtése amelyeket a weboldalunk tartalmával kapcsolatban használnak az emberek a neten. 

Meghatározzuk, hogy adott kulcsszavakhoz vagy kulcskifejezésekhez milyen keresési gyakoriságok tartoznak. Megtudjuk hányan keresnek velük egy hónap alatt a Google keresőjében, az adott kifejezésekkel, illetve hány találatot ad a Google az adott kifejezésekre.

Ezek a kifejezések minden területre kihatnak marketing tevékenységeink során. Sarokkövei oldalunk menüpontjainak, kategóriáknak, szöveges tartalmának, leírásainak, még nyomtatott anyagok esetében is. A kulcsszókutatás eredményeire építhetjük Google Ads kampányainkat, fórum/blog bejegyzéseinket, email marketingünket, hírleveleinket.

Az elemzéseket a Google Ads, Google Trends, Similarweb webes platformokon végezzük el.

Partnereink

Érdekli hogyan keresik az emberek szolgáltatásait?